Getuigenissen

Bedrijfsadvies & Consulting Peter Sergeant

Leen en Emilie zijn gedreven ondernemers waar ik intussen 3 jaar mee samenwerk. Hun medewerk(st)er(s) zijn met zorg gekozen en zij hebben daardoor voor elke administratieve uitdaging een oplossing.

Alle facetten van de samenwerking zijn uiterst correct en tot in de puntjes verzorgd. Dikke duim dus voor iedereen bij Admishift!

MOA vzw

Als kleine vzw is het niet mogelijk om een secretariaatsmedewerker vast in dienst te nemen. Admishift is voor ons de perfecte oplossing om toch enkele uren per maand ondersteuning te krijgen bij het vele administratieve werk.

Enerzijds hebben wij zeer veel gehad aan de doorlichting van onze administratieve werking door Emilie en Leen. We kregen heel wat praktische tips om onze werkprocessen te optimaliseren.

Anderzijds werken wij nu samen met Isabelle. Zij neemt een deel van de administratie uit handen en doet dit zeer nauwkeurig. Het geeft meteen vertrouwen. Isabelle denkt ook mee en doet voorstellen om zaken nog efficiënter te laten verlopen.

Het is fijn om een deel van onze administratie in alle vertrouwen uit handen te kunnen geven en zo meer tijd te hebben voor het inhoudelijke werk.

VDV Poorten

Na jaren als solo-ondernemer merkte ik dat dankzij de groei van mijn firma het steeds moeilijker werd om het papierwerk tijdig en vlot te blijven opvolgen. Sinds de komst van Cindy van Admishift weet ik dat ik met een gerust hart de backoffice in haar handen kan laten: Cindy beheert de mailbox, maakt de planning, stelt offertes op en verstuurt ze, zorgt voor facturatie van onze projecten, bereidt de boekhouding voor,… Een ongelofelijke zorg die van mijn schouders gevallen is, zeker omdat Cindy van Admishift heel proactief en efficiënt te werk gaat. Als ik aan bepaalde zaken denk, dan zijn ze bij wijze van spreken al gebeurd. Ik ben tevreden dat ik de stap gezet heb om freelance administratieve ondersteuning in te schakelen, het is de investering meer dan waard wat mij betreft. Het is bijzonder fijn om als ondernemer te kunnen rekenen op structurele en professionele ondersteuning, op maat van mijn bedrijf.

Feys-Schouppe

Bij Feys-Schouppe hebben we een echte hands-onmentaliteit. Dat is niet alleen belangrijk voor onze job als tuinaannemer maar ook onze marketing en administratie mag met een stevig paar (tuin)handschoenen aangepakt worden. Daar hebben wij helaas te weinig tijd voor alsook willen we onze focus vooral richten op onze klanten en ons professioneel team.
 
Kort na de vraag naar administratieve hulp en ondersteuning bij marketing, kregen we meteen het juiste profiel voorgesteld. Een ondersteuning met vooral een no-nonsense aanpak. Dat hebben we graag. Zo zijn bij ons Sophie en Stefanie enkele uren per week aan de slag, twee dames met kennis van zaken, niet bang om de handen uit de mouwen te steken en er meteen in te vliegen. Op haar eigen immer efficiënte manier zorgt Stefanie er dankzij een gericht marketingplan voor dat we nog meer op de kaart komen te staan in eigen regio. Daarnaast kunnen we ook verdere doorgedreven digitalisering en all-round administratieve vragen met een gerust hart aan zowel Stefanie als Sophie overlaten. Ze bekijken onze werkprocessen met een externe bril en helpen ons heel praktijkgericht om optimalisatie door te voeren.
 
We voelen een verlichting dankzij de aanpak van Admishift en kunnen dergelijke samenwerking alleen maar aanraden aan andere ondernemers.

Injectis

 

Het voorbije jaar is de aanwezigheid van Evelien van Admishift een echte zegen gebleken, ze heeft aan een half woord voldoende om de nodige taken die soms best heel technische en specifiek zijn tot een uitstekend einde te brengen. Het stelt me gerust te weten dat ik zaken kan delegeren aan Evelien, waardoor ik verder kan focussen op strategische beslissingen en de verdere uitbouw van Injectis.

 

 

Pur Blanc

Gezien de sterke groei van mijn zaak was ik al een poosje op zoek naar een kracht die me op wekelijkse basis kan ondersteunen bij de voorbereidende boekhouding. Dit aspect van mijn zaak is echt mijn ding niet, en ik was dan ook opgetogen om te horen dat Admishift hier een flexibele ondersteuning biedt, waarbij ik enkel de uren betaal die voor mij gereserveerd worden.

Evelien van Admishift verwerkt wekelijks vanop afstand de aan- en verkoopfacturen zodat mijn boekhouder steeds op tijd over de nodige documenten beschikt om de formaliteiten met BTW en dergelijke in orde te brengen.

Ook de uitgaande betalingen worden gecontroleerd met de bestelbon en de factuur en dan netjes opgelijst zodat ik overzicht bewaar en met een gerust hart betalingen kan uitvoeren. Een echte last die van mijn schouders gevallen is, omdat ik weet dat Evelien alles perfect onder controle houdt en de zaken nauwgezet opvolgt.

 

The Staff Solutions

Even kort voorstellen: ik ben Serge Demeyere, zaakvoerder van The Staff Solutions.

Wij zijn gespecialiseerd in het geven van advies en ondersteuning aan kleine en middelgrote KMO’s over het volledige ICT spectrum.

Zoals alle andere bedrijven hebben wij nood aan een administratieve kracht, dit vooral om onze medewerkers zo optimaal mogelijk met hun job te laten bezig zijn: opstellen van offertes en contracten, plegen en opvolgen van bestellingen, facturatie van prestaties en materiaal, boekhoudkundige activiteiten, …

Eerst hebben we gepoogd om hiervoor een parttime medewerkster in dienst te nemen. Maar algauw bleken een aantal taken niet overdraagbaar omwille van de techniciteit van bepaalde opdrachten en werden die verder door onze medewerkers zelf uitgevoerd.

Waardoor dat het tijdsbestek van onze medewerkster niet optimaal kon gevuld worden.

Eerst dachten we dat we een verkeerde keuze hadden gemaakt in de persoon die we hadden aangeworven maar bij een 2de aanwerving bleken we op dezelfde problematiek te stoten: het doorgeven van heel technische opdrachten kosten veel meer tijd dan die zelf uit voeren.

Dus hebben we toen besloten om een aantal taken toch bij de medewerkers zelf te laten maar met het resterende takenpakket konden we geen parttime meer vullen.

Toen zijn we in contact gekomen met Admishift. En wat bleek: zij waren in staat om onze de juiste oplossing te bieden!

Toen bleek dat de voorgestelde freelance medewerkster ook nog eens kennis en ervaring had met de administratieve applicaties die wij inzetten, was voor ons de keuze snel gemaakt.

Onze administratie loopt nu op wieltjes: “ons Barbara”, zo genoemd omdat ze echt deel uit maakt van onze ploeg, ontzorgt mezelf en de collega’s van een hele hoop administratieve taken. Zij is ook de persoon die in de gaten houdt of alles wat werd aangekocht of gepresteerd ook daadwerkelijk wordt gefactureerd. Zij zorgt er ook voor dat betalingen van klanten op tijd gebeuren. En stelselmatig voegen we in overleg extra verantwoordelijkheden toe in haar takenpakket.

De flexibiliteit, die hoog in het vaandel van Admishift staat geschreven, is voor ons een extra pluspunt en zorgt ervoor dat de kosten die gepaard gaan bij deze job optimaal zijn.

Wij komen door onze activiteiten in contact met zeer veel klanten die worstelen met dezelfde problematiek. Vooral omdat het op vandaag niet simpel meer is om de geschikte mensen te vinden op de arbeidsmarkt.

Met graagte geven wij de contactgegevens van Admishift door!

Wil je meer weten over onze ervaringen met Admishift? Neem dan zeker contact op: wij willen zeker onze positieve ervaringen delen met iedereen!

 

My-Trucks

Onze gewaardeerde klant My-Trucks aan het woord over de samenwerking met Admishift, meer hebben wij daar niet aan toe te voegen.

Bedankt voor het vertrouwen My-Trucks

 

De Clercq – Bourdeaud’hui (DCBB)

Lesley van Admishift is flexibel, werkt snel en zoekt mee naar de beste digitale administratieve oplossingen. Dankzij haar hulp slaag ik erin om binnen ons bedrijf professioneler en efficiënter te werken en meer tijd vrij te maken voor mezelf om op die manier als zaakvoerder andere taken in te vullen.

 

Goodiewood

Sinds ruim een jaar doe ik een beroep op Barbara van Admishift om facturen en documenten te verwerken Billit, zodat mijn boekhouder vlot verder kan. Een taak waar ik zelf niet meteen warm van werd en er daarom ook vaak niet toe kwam.

Het is voor mij een opluchting om te weten dat de documenten nu snel en correct behandeld worden en dat ik me kan focussen op mijn creatieve bezigheden binnen Goodiewood. Bovendien is het handig dat ik vanaf 1 uur per week op Admishift kan rekenen, precies de tijd die dit deel van mijn administratie vergt, niet meer, niet minder.

Dankzij Admishift hebben wij tijd om te focussen op het creatieve proces!

 

Funkey

Cobus van Funkey, een ambitieuze klant die nood had aan administratieve ondersteuning en expertise, kan zich dankzij Admishift opnieuw focussen op de groei van zijn bedrijf.

Dankzij de sterke groei van Funkey waren we begin 2021 op zoek naar een flexibele en snel inzetbare oplossing om mij als zaakvoerder te ontzorgen van de toenemende administratieve taken zoals facturatie, controleren en opvolgen van de aankoopfacturen, voorbereidende boekhouding, klaarzetten van betalingen, enz. Bovendien wilden we ook onze processen en tools verder optimaliseren en digitaliseren, waardoor we nog efficiënter verder kunnen werken aan de uitbouw van Funkey.

Met de komst van Sarah van Admishift zijn we erin geslaagd om het administratieve aspect van onze onderneming vlot en doelmatig op te volgen. Sarah is van geen kleintje vervaard en brengt ons dankzij haar jarenlange ervaring binnen KMO’s heel wat vernieuwende inzichten. Ze neemt een voortrekkersrol op zich voor de verdere optimalisatie van onze administratie.

Dankzij Admishift hebben wij tijd om te focussen op de verdere uitbouw van Funkey!

Geldof Technics

Wat startte als een bijberoep in sanitair en energieadvies groeide door de jaren heen uit tot het bloeiende bedrijf met meerdere werknemers dat Geldof Technics op vandaag is.

En bij groei komt er ook heel wat extra papierwerk en opvolging kijken, iets waar ik in alle drukte amper zelf nog toe kwam.

Via social media kwam ik in contact met Admishift en sinds Kristien van Admishift op wekelijkse basis de backoffice opvolgt, kan ik terug opgelucht ademen en verder werken in en aan mijn onderneming op de vlakken die me het meeste liggen en waar ik echt warm van word.

Dankzij de ondersteuning van Admishift kan Bram van Geldof Technics zich opnieuw focussen op zijn corebusiness.

 

Eye on Risk

Als ondernemer heb je veel zaken aan je hoofd, en dan komt daar de administratie bij. Die dreigt je af te leiden van je focus want administratie moet goed georganiseerd zijn, bij jezelf, leveranciers, klanten,… en kost dus tijd.

Admishift neemt voor mij deze zorg weg, ik voel me gerustgesteld en kan mijn tijd inzetten op mijn klantrelaties, want wat de administratie betreft kan ik op beide oren slapen dankzij Admishift.

 

De Poort

Telkens als Leen van Admishift langskomt is de papierstapel op ons bureau terug volledig weggewerkt. Van voorbereidende boekhouding tot ad hoc taken in overleg met de boekhouder, wij kunnen op onze beide oren slapen en dat geeft ons enorm veel gemoedsrust én extra tijd voor andere zaken.

De samenwerking met Admishift is voor ons de ideale structurele oplossing, helemaal op maat van onze groenten- en fruitwinkel De Poort.

 

Drink Drive-In Tom

Toen ik dringend op zoek was naar administratieve ondersteuning voor mijn drankencentrale kwam Admishift met een pasklaar antwoord. Dankzij de ruime ervaring en zelfstandigheid van Barbara werden de vele administratieve taken in een mum van tijd terug correct en secuur opgevolgd. Een echte verademing, want aan papierwerk heb ik een broertje dood.

Barbara pikt snel de zaken op, denkt met me mee en stelt zelf nieuwe mogelijkheden voor naar opvolging en verwerking van de administratie. Bovendien zijn ze bij Admishift heel flexibel naar tijdsbesteding en taakinhoud toe, net waar een kleine zelfstandige nood aan heeft.

 

Vertongen Architecten

Als vrij beroeper was ik al jarenlang op zoek naar kwalitatieve administratieve ondersteuning voor ons bureau Vertongen Architecten. Toen Admishift op mijn pad kwam was dit een verademing: de klik was er meteen en ik voelde dat Leen zelf vanuit het standpunt van een ondernemer spreekt en denkt.

De samenwerking met Admishift is een echte meerwaarde gebleken: ieder onderwerp wordt proactief, gedreven, punctueel en correct aangepakt en nauwlettend opgevolgd. Als een echte problem solver gaat Admishift geen enkele uitdaging uit de weg waarbij men ook vooruit denkt om een vlot verloop in de toekomst te garanderen.

Admishift denkt met ons mee, steeds vanuit en in lijn met de visie van Vertongen Architecten. Admishift brengt me heel wat gemoedsrust, waardoor ik me nog meer kan focussen op waar mijn passie ligt: de architectuur.

 

Nuyttens Services

Samenwerken met Admishift bleek een heel goede keuze te zijn. Want al snel geraakte onze agenda overvol, en dat biedt dan weer kansen om het bedrijf verder te laten groeien.