Wat kunnen wij voor jou doen

Vind je de tijd niet om je administratie bij te houden? Wil je graag komaf maken met steeds terugkerende taakjes? Wil je liever meer tijd besteden aan jouw échte werk? Vind je de tijd niet om bepaalde processen door te lichten en te verbeteren? Heb je het gevoel het overzicht kwijt te raken? Teveel werk om het zelf te doen, maar te weinig om iemand in dienst te nemen? Loop je niet warm voor administratieve taken? 

Wij bieden een brede waaier aan administratieve ondersteuning op jouw maat!

Administratie en organisatie

• Beheer van telefoons, mailbox en agenda

• Briefwisseling

• Beheer van klanten- en leverancierscontacten

• Opmaken en opvolging van offertes

• Dienst na verkoop

• Stockbeheer

• Planning

• Subsidie- en financieringsaanvragen

• Optimalisatie van taken en processen

Boekhoudkundige voorbereiding

• Opmaken verkoopfacturen 

• Debiteurenbeheer 

• Opvolgen aankoopfacturen 

• Voorbereiden van betalingen 

• Digitaliseren van aankoop- en verkoopfacturen 

• Verwerking van facturen 

• Communicatie en samenwerking met boekhouder 

… 

Human resources

• Personeelsadministratie

• Opvolging loonadministratie

• Contracten opmaken

• Communicatie en samenwerking met sociaal secretariaat

• Aanspreekpunt voor de werknemers

• Digitalisering

Communicatie en marketing

• Externe communicatie 

• Meedenken over initiatieven en mogelijkheden 

• Mailings 

• Up-to-date houden van bestaande website/webshop 

• Opvolging sociale media 

• Evenementen organiseren 

• Opmaak van presentaties 

 … 

Kunnen wij jou hierbij ondersteunen?

Heb je een andere vraag?
Neem dan vrijblijvend contact op!

Nee, Admishift is geen interimkantoor.

Anders dan een interimkantoor engageren wij ons om op lange termijn mee te stappen op jouw ondernemerspad. We bieden op structurele basis ondersteuning omdat we volop de kaart trekken van continuïteit en nauwgezette opvolging van jouw backoffice.

Waar we ook verschillen van interimkantoren is dat wij bedrijven ondersteuning bieden door ervaren zelfstandige freelancers in te schakelen die zelf over een ondernemersmindset beschikken, we werken als het ware voor ondernemers door ondernemers.

Bovendien is onze dienstverlening puur maatwerk: we bieden administratieve ondersteuning volgens de specifieke behoeften qua tijd en taakinhoud van jouw onderneming, niet meer en niet minder.

Daarnaast zetten we sterk in op persoonlijke kenmerken: naast de functiegerelateerde vereisten spelen het profiel en de samenstelling van jouw onderneming een minstens even belangrijke rol om de perfecte match met onze freelancers te maken.

Dankzij onze zorgvuldig selectie beschikken onze freelancers over de juiste kennis en ervaring voor jouw specifiek project. Hierdoor is de meerwaarde van onze diensten van bij het begin duidelijk, is de inloopperiode beperkt en is de continuïteit en kwaliteit van jouw backoffice gegarandeerd.

Op Admishift kan je rekenen als je op zoek bent naar een kwalitatieve en structurele langetermijnsamenwerking op maat om jouw backoffice te ondersteunen en te versterken.